Εκπαιδευτικό Υλικό για τη Λογοτεχνία

ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

  • BookBook.gr-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ
  • OPEN BOOK-ΑΝΟΙΧΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
  • Βιβλιοnet
  • ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΙΒΛΙΟΥ
  • ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Σελίδες

  • ΟΙ ΜΑΓΙΚΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
  • ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
  • ΜΥΘΟΙ ΑΙΣΩΠΟΥ
  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
  • Ο ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ
  • Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ-ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΟΥΑΝ ΝΤΕ ΣΑΙΝΤ ΕΞΥΠΕΡΥ
  • ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ (ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΝΤΩΝΗ "ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ"
  • Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ ΤΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΒΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΟ ΝΕΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
  • ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ
  • ΤΑΙΝΙΑ: "ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΟΡΙΣ ΛΕΣΜΟΡ"
  • ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ "ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΕΩΝ: ΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΠΟΛΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ" (9/5/2014, η ημερίδα συνδιοργανώθηκε από τα Γραφεία Πολιτιστικών Θεμάτων των Δ/νσεων Π.Ε. και Δ.Ε. Γ΄ Αθήνας)
  • ΕΞΕΡΕΥΝΩ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙ...
  • ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΙΚΡΟ ΒΙΒΛΙΟ (ιστότοπος της Σοφίας Λάχ...

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

Άρθρο Αρβανίτη Ι. (2007). Σχολική βιβλιοθήκη: ένας μαγικός τόπος για όλα τα παιδιά. Πρακτικά του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης (ΕΛΛ.Ι.Ε.ΠΕ.Κ.), 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα "Σχολείο ίσο για παιδιά άνισα", Αθήνα, 4-6 Μαϊου 2007. 
Άρθρο: Μπουλούμπασης, Χ. (2010). Ο ρόλος της σχολικής βιβλιοθήκης στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας των μαθητών. Επιστημονικό Βήμα, 12, 37-47. 
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom)
Θέμα Υδατογράφημα. Εικόνες θέματος από Deejpilot. Από το Blogger.